Volledig Beheer

Naast de administratieve werkzaamheden kunnen wij Technisch beheer toevoegen aan ons dienstverleningspakket.

Bij Volledig beheer nemen wij dus, naast het Administratieve beheer het Technisch beheer uit handen voor een aantrekkelijk tarief. U wordt van A tot Z ontzorgt.

  • Opname: Wij doen de opname en afhandeling technische onderhoudszaken;

  • Reparaties: Wij organiseren reparaties en sturen de reparateurs aan.

  • Servicecontracten: Wij bewaken de verstrekte service en onderhoudscontracten.

  • Verrekening kosten: Wij voeren administratie en verrekening reparatie- en onderhoudskosten met geïnde huur;

  • Offertes: Wij doen aanvragen van offertes ten behoeve van intern- en extern onderhoud;

  • Inspecties: Wij doen inspecties en doen verslaglegging van de toestand van het verhuurde bij verhuurmutaties en indeplaatsstellingen;

  • Jaarlijkse inspectie: Wij doen een jaarlijkse inspectie en verslaglegging met betrekking tot het verhuurde bedrijfspand.

De standaard vergoeding voor Volledig beheer bedraagt 5% van de huuropbrengst (+ service en overige kosten) die wij ook daadwerkelijk voor u hebben geïncasseerd. In de meeste gevallen kunnen wij deze aan de huurder doorbelasten. Voor het opzetten van de administratie en beheer rekenen we eenmalig 1 maand huur met een maximum van € 795,= excl. BTW.

Neemt u contact op voor meer informatie door middel van een vrijblijvend kennismakingsgesprek. U kunt ons telefonisch bereiken op het nummer +31 (0) 85-760 0229, per email via beheer@horecaadviespartners.nl.

Afspraak maken?