Verkoop van exploitatie of vastgoed

Het verloop van een verkooptraject laat zich niet voorspellen; er zullen zich altijd onverwachte zaken voordoen. Onze kennis van deze processen zorgt ervoor dat we kunnen inspelen op verrassingen. Flexibiliteit is daarbij een vereiste. Ondanks de onvoorspelbaarheid van het verkooptraject, zal het er in grote lijnen als volgt uitzien:

Kennismaking: Hier maken wij kennis met u en uw bedrijf. Samen met u verzamelen we alle relevante en benodigde gegevens. Daarna maken we een plan van aanpak voor het verkooptraject en leggen we de afspraken vast in een opdracht tot dienstverlening.

Waardebepaling/vraagprijs: Aan de hand van alle verzamelde gegevens maken we een waardebepaling, die de basis vormt voor de vraagprijs. Samen met u zullen we deze vaststellen, waarna Horeca Advies Partners het bedrijf op de markt zal aanbieden.

Presentatie: Een goede presentatie is alles! We stellen daarom een brochure samen, die dient als eerste informatie voor geïnteresseerden. Uiteraard brengen we uw bedrijf onder de aandacht met deze brochure op onze eigen website en andere bekende horecasites. Als het uw voorkeur heeft uw bedrijf (voorlopig) niet openlijk in de markt te zetten, kan dat uiteraard ook.

Match: Ons netwerk is onze toegevoegde waarde. Daarmee is het vinden van een koper soms makkelijker dan u wellicht denkt. Ons kantoor beschikt over een database met een groot aantal geïnteresseerde kopers (4.500 geregistreerde zoekers). In sommige gevallen is de toekomstige koper van het bedrijf al (bij u) bekend of staat hij bij ons ingeschreven! Het onder de aandacht brengen van uw bedrijf en vinden van de juiste match is onze missie.

Bezichtigingen: Wij verzorgen de bezichtigingen en voorzien de kandidaten van alle benodigde informatie en houden contact met hen en u. Wij verstrekken u periodiek statistieken van de websitebezoekers.

Verkoop: Met een gescreende koper voeren wij de verkooponderhandelingen en verzorgen na mondelinge overeenstemming vervolgens de schriftelijke vastlegging, koopovereenkomst, van de afspraken tussen u en de mogelijke koper.

Levering: Wij onderhouden contact met de koper, letten op eventuele ontbindende voorwaarden en volgen verder de zaken, die koper voor de overdracht moet afhandelen. De koop wordt afgerond met de oplevering, een document waarbij zaken worden vastgelegd. Uiteraard verzorgen wij daarbij een betrouwbare betalingswijze via onze Derdenrekening.

Onze werkzaamheden zijn gebaseerd op “no cure no pay”.

U kunt ons bellen op +31 (0)85 – 760 02 29 of e-mailen naar info@horecaadviespartners.nl

Ook kunt u het formulier invullen of ons bereiken via WhatsApp op +31 (0)6 253 619 86.
Wij nemen snel contact met u op.

Afspraak maken?